Kayıtlar

50 Ways Marketers Can use Social Media to Improve Their Marketing

Add social bookmark links to your most important web pages and/or blog posts to improve sharing. Build blogs and teach conversational marketing and business relationship building techniques. For every video project purchased, ensure there’s an embeddable web version for improved sharing. Learn how tagging and other metadata improve your ability to search and measure the spread of information. Create informational podcasts about a product’s overall space, not just the product. Build community platforms around real communities of shared interest. Help companies participate in existing social networks, and build relationships on their turf. Check out Twitter as a way to show a company’s personality. (Don’t fabricate this). Couple your email newsletter content with additional website content on a blog for improved commenting. Build sentiment measurements, and listen to the larger web for how people are talking about your customer. Learn which bloggers might care about your customer. Learn

Dijital Pazarlama - Digital Marketing

Bundan yaklaşık 1,5 yıl önce yine Blogger'da Dijital Pazarlama adı ile bir blog açtım ve Türkiye'de bu konu yeni yeni kendine yol bulmaya çalışırken, Dijital Pazarlama ya da Online Pazarlama kavramları daha yeni yeni hayatımıza girerken ne olacağını görmek istedim. Tabi ki bir blog mümkün olduğu kadar güncellenmeli, ziyaretçilerine her seferinde farklı içerikler, bilgiler sunmalı. Açıkçası aynı dönemde, vaktimin çoğunu yeni nesil interaktif ajanslar arasında yer alan şirketimiz iGOA için harcamak durumundaydım. Buna ek olarak o günlerde Dijital Pazarlama ile ilgili konu da bir blogu besleyecek kadar çeşitli değildi. Bugün site istatistiklerden takip ettiğim kadarıyla her geçen gün bu bloga gelen kişi sayısı artmakta ve Google'da "Dijital Pazarlama" diye arama yapıldığında ilk sırada gelmekte. Buradan çok basit iki sonuç çıkartabiliriz; 1- Dijital Pazarlama ya da Online Marketing konusuna ilgi artmış ve her geçen gün artmakta 2- Halen bu konuda yeterli içerik ol

Krizde Reklam - Çözüm Internet !

ABD'de başlayan ve dünyayı etkileyen global krizin etkilerini tüm şirketler hissediyor. Kimileri üretimini kısıyor, kimileri personel sayısını azaltıyor, kimileri harcamalarını kısıyor... 2001 yılında Türkiye'de yaşanan krizde bir çok firma ilk olarak reklam giderlerinde kısıntıya gitmişti. Ancak bunun yapılacak en doğru hareket olmadığı, krizi reklamla aşan firmaların kendini göstermesi ile kanıtlanmıştı. Elbette her şeyin normale dönmesi biraz vakit alacaktır. Eminim şu anda firmalar hem reklam yapmak hem de çok para harcamamak için ne yapabiliriz diye düşünmekte.     Çözüm mü? Tabi ki Internet :)   Halen bir interaktif ajansı olmayanlara hemen bir tane edinmelerini (buyrun iGOA 'ya), olanların da kısıtlı bütçelerle de olsa ne yapılabileceğini görüşmeleri pek faydalı olacaktır. Unutulmamalıdır ki ulusal gazetelere çıkılacak bir veya iki yarım sayfa ilan bütçesine internette harikalar yaratılabilir, online kampanya yürütülebilir hatta advergame bile mümkün olabilir. Böy